Laatste blog

14 augustus 2023 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vanuit ons guesthouse schrijf ik deze blog. Ons guesthouse bevindt zich aan de voet van de Tafelberg. Werkelijk een prachtig uitzicht! De afgelopen dagen zijn voorbij gevlogen. We zijn onder andere op de Tafelberg geweest, naar Kaap De Goede hoop, hebben de botanische tuinen bezocht, aan het strand gezeten, muurschilderingen in Woodstock bekeken en nog meer.
Het is een harde realiteit om de rijkdom van Kaapstad te zien en de armoede er soms nog geen 10 meter vandaan. Zoveel bedelaars, mensen die in kartonnen dozen wonen en anderzijds luxe villa’s en appartementen. Het is er allemaal.
We zijn dankbaar dat we deze reis hebben mogen maken.
De kinderen hebben vanavond tijdens het eten hun hoogtepunten gedeeld. Dat waren er teveel om op te noemen. De ontmoetingen die we gehad hebben, het zien van Arjan z’n ouderlijk huis, de safari’s en het bruisende leven hier in Kaapstad.
We vinden het leuk dat jullie zo betrokken waren op onze belevenissen. Dank je wel voor het lezen van de verhalen.

groetjes van de familie Fleecevest

1. Gerrit en José:
    15 augustus 2023
    Bedankt voor het delen van jullie belevenissen tijdens deze bijzondere reis!
    We hopen dat jullie een goede reis naar huis mogen hebben/gehad hebben!
  2. Arjan en Maria:
    Dank jullie wel.
    We hopen elkaar binnenkort te spreken.
    We vliegen vanavond naar Nederland (17:45u).

Hartelijke groet van ons!
  3. Gerdien:
    Goede reis weer terug!!